Hvordan tilmelder jeg mit barn til jeres hold?
Hvert kursussted har sin egen tilmeldingsside. Du tilmelder dig ved at følge linket.
Hvor mange hold har I om året?
Vi har to sæsoner/hold i løbet af skoleåret: et om efteråret og et om foråret.
Kan jeg tilmelde mit barn, efter holdet er startet?
Nej, det er desværre ikke muligt at tilmelde sit barn til et hold efter sæsonstarten. Derimod ønsker vi dig hjertelig velkommen næste sæson.
Hvornår kan man tilmelde sig næste sæson?
Vi følger skoleåret og lægger timerne, så de følger efterårs- og forårssæson. Tidligere elever tilbydes at fortsætte i klassen til næste semester. Pladsen skal bekræftes af bestilleren inden for den angivne tidsramme. Ellers mister eleven sin plads. Pladser på efterårets hold løbende bliver tilgængelige fra midten af maj og på forårets hold fra midten af december.
Har I prøvetimer?
Be Sporty tilbyder ”Prøvetime med kvalitetsgaranti”. Det betyder, at den første officielle undervisningsgang på sæsonen er en prøvetime for vores kunder. Man kan afmelde sin plads op til 24 timer efter første undervisningsgang på sæsonen uden at angive nogen årsag og få den fulde deltagerafgift refunderet. Betingelser: Booking og betaling for deltagelse skal ske inden første undervisningsgang på sæsonen. Afmelding skal foretages senest 24 timer efter første officelle undervisningsgang via e-mail til info@besporty.se eller på vores website her.
Hvad indebærer venteliste til det hold, jeg vil tilmelde mit barn?
Hvis kurset er fuldt, kan barnet blive skrevet op på en venteliste. Det koster ikke noget at stå på venteliste. Tilmelding foregår ved, at du udfylder tilmeldingsblanketten for det sted, hvor dit barn ønsker at deltage. Hvis der bliver en plads ledig på holdet, kontakter vi personer på ventelisten via e-mail i rækkefølge. Hvis du bliver tilbudt en plads, skal du svare inden for 48 timer. Hvis du ikke svarer, går pladsen videre til den næste på listen. Du kan tilmelde dig via websitet eller ved at følge linket.
Hvordan gør vi, hvis vi vil skifte hold?
Der er et begrænset antal pladser på hvert hold. Det betyder, at man kan skifte hold, hvis der er plads. Hvis man vil skifte til et hold, der er fuldt booket, har man sin plads på det oprindelige hold, indtil man eventuelt får en plads på det ønskede hold. Du får besked via e-mail, hvis der bliver en ledig plads på det hold, du vil skifte til. Anmodning om holdskift sker via blanketten til holdskift på wesitet.
I hvilken aldersgruppe skal mit barn deltage?
Barnet skal være fyldt 2 år inden sæsonen starter for at kunne deltage i 2-3-årsgruppen. I de ældre grupper skal eleven opfylde alderskravet i løbet af det år, som sæsonen omfatter. Det skyldes, at kursusindholdet er udformet efter de forskellige aldersgrupper. Det kan du læse mere om her. Det kan du læse mere om her.
Hvad skal barnet have på til træning?
Vælg trænings- eller dansetøj, som er behageligt for barnet at have på. Det kan være bløde bukser, shorts, tights, top, T-shirt eller andet behageligt tøj. På fødderne er det godt at have sko med en blød sål eller dansesko. Til gymnastik skal børnene have bare fødder. Information om anbefalet tøj finder du her.
Skal jeg sygemelde mit barn, hvis det ikke kan komme til en af timerne?
Man behøver ikke at sygemelde sit barn i løbet af kurset. Hvis barnet er tilmeldt efter at have stået på venteliste, og du ikke har nået at betale fakturaen endnu, skal du give besked om, at dit barn ikke kommer til sin første time. Det gør du ved at sende en e-mail til info@besporty.dk eller via kontaktformularen.
Kan barnet deltage på et andet hold, hvis vi er gået glip af en time?
Der er et begrænset antal pladser på hvert hold. Det betyder, at det desværre ikke er muligt at skifte mellem forskellige hold ved fravær.
Vi har ikke modtaget en indkaldelse til holdet. Hvornår får vi den?
Ved booking af vores kurser sendes der en bookingbekræftelse til den e-mailadresse, som du oplyste i forbindelse med bookingen. Hvis du har valgt at betale med kort, får du tilsendt en betalingsbekræftelse sammen med din kvittering. Hvis du vælger at betale med faktura, sendes den til den e-mailadresse, du har oplyst. Der sendes ingen yderligere indkaldelser.
Jeg har modtaget en betalingsbekræftelse, men ingen faktura. Hvornår kommer den?
Nogle gange ender fakturaen i spamfilteret, så vi anbefaler, at du kigger der. Hvis den ikke er der, kan du sende en e-mail til info@besporty.dk eller benytte kontaktformularen på websitet – så sender vi en ny.
Hvordan gør vi, hvis vi vil afmelde vores plads på et hold?
Afmelding skal altid ske via afmeldingsblanketten på websitet. Du finder yderligere information om betingelserne for afmelding her.